Precauzioni dopu a stallazione di i prudutti LCD splicing screen

Precauzioni dopu a stallazione di i prudutti LCD splicing screen

I schermi di splicing LCD appartenenu à i prudutti elettronichi.Da a compra è a stallazione, devenu esse in cunfurmità cù e specificazioni di i prudutti elettronichi.L'utilizatori pensanu chì u pruduttu hè stallatu, è dopu à debugging, ponu pusà è rilassate, ma hè un grande sbagliu.I prudutti basi sò lasciati intactu è senza danni., Ci sarà assai prublemi solu quandu u pruduttu hè in manu di l'utilizatori?Hè un prublema di qualità di u produttu?Questu hè pussibule, ma hè veramente causatu da l'usu impropriu di u pruduttu.

Precauzioni dopu a stallazione di i prudutti LCD splicing screen

1. Dopu avè ricivutu u pruduttu da u cliente, verificate attentamente s'ellu hè dannatu u pruduttu durante u prucessu di logistica.Se truvate danni evidenti, indica chì a pantalla di splicing LCD ùn funziona micca bè, per piacè cuntattateci in tempu.

2. Apertura u prucessu di schermu accessu: prima accende l'urdinatore, poi accende u screnu.Quandu si spegne u screnu: Spegne u screnu prima, è dopu spegne l'urdinatore (Se spegne l'urdinatore prima, a pantalla hè luminosa è a lampadina hè faciule da scoppia, chì pò causà gravi cunsiquenzi).

3. Quandu cambia u screnu LCD, l'intervallu deve esse più grande di 100 seconde.

4. Per l'alimentazione elettrica (per esempiu, quandu a visualizazione LCD hè attivata), ùn pudete micca inserisce o unplug u portu seriale di u cable di cumunicazione.Altrimenti, i chips di u circuitu sò facilmente cotti, u screnu ùn hè micca luminoso, è e cunsequenze sò assai serii.

5. Dopu chì l'urdinatore entra in u software di cuntrollu di grande schermu, u screnu pò esse attivatu.

6. Sè u currenti surge di u sistema attuale hè troppu grande.

Ancu se i schermi di splicing LCD anu una vita più longa di i prudutti di a casa, sò ancu assai fragili.L'usu impropriu solu aumenterà a perdita di u pruduttu.L'utilizatori anu da amparà più nantu à e regule di usu durante l'usu!


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021